برگشت به زندگی

خدا رو شکر که به زندگی برگشتم . دو سه شب که دندون درد امان از من بریده و به خصوص دیشب اصلا خواب راحتی نداشتم . درد دندون از یک طرف و کابوس های عجیب و غریب از طرف دیگه به شدت آزارم می داد. با همین درد مسافت 130 کیلومتری رو رانندگی کردن و رفتن سرکار و اذیت های مخصوص کار باعث شد که ظهر دیگه احساس ضعف شدید بهم دست بدهد. در این ایام ماه رمضون با اینکه از صبح ساعت 9 تا دم افطار حدود های 7 سرکار بودم احساس ضعفی نداشتم اما امروز واثعا ضعف کردم . 

به خونه اومدم و دیدم تب دارم و سمت چپ بدنم درد گرفته از زانو و کمر  بگیر تا  همین دندون لعنتی  علتشم اینطور که منیر و مرتضی گفتن استفاده من از  اسپری لیدوکایینبوده و چون زیاد استفاد ه کردم و ظاهرا بی حسی این اسپری وارد خون من شد ه و منو به این روز انداخته بود. 

سیستم ایمنی بدن من در این دو سال اخیر ضعیف شده و زیاد مریض میشم و تا سُرمی به من وصل نشه هیچ راهکاری ندارم . قبلا به ندرت پیش میومد که من مریض بشم و اما این چند ساله واقعا شرایطم بحرانی میشه ، نمیدونم شاید آثار پیری بر من هویدا شده 

خدا رو شکر که منیر و مرتضی هستند تا بیان سُرم بهم وصل کنند و منو به زندگی برگردونند . اصلا وضعیت نگران کننده ای داشتم در عالم بیداری با خودم فکر می کردم که سمت چپ بدنم فلج شده و داشتم توی ذهنم به این فکر میکردم که به اورژانس زنگ بزنم و به منیر و مرتضی هم خبر بدم که من فلج شدم خودتونو برسونید.  

البته خونه خالی از سکنه و همدم هم باعث این فکرها میشه ، تجربه ای عجیبی این حرفی که الان زدم . خیلی دچارش میشم 

تا ساعت 6 هم روزه بودم اما اونا گفتن چون بهت بکمپلکس و نوربین زدیم ( این دوتا انگار انرژی بخش هستند ) روزه ات باطل شده و با یک ظرف شله زرد روزه مو باز کردم . قرار که فردا هم برم پیش دندون پزشک واسه همین گفتن چون باید قرص بخوری فردا روزه نگیر . امسال قصد نداشتم روزه خواری کنم اما خب با این شرایط چاره ای نیست 

نکته ای که وجود داره اینکه هر کسی می شنوه که من روزه هستم تعجب میکنه ، واقعیتش اینکه خود من هم نمی دونم پرا روزه می گیرم اما الان دو سه سال هست که بی اختیار ماه رمضون روزه می گیرم . نمی دونم یک جور ندای درونی منو مجاب میکنه اینکار انجام بدم 

نظرات 4 + ارسال نظر
آی دا یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 01:18 ق.ظ http://inthemoon.blog.ir

خدا سلامتی بده
منم متاسفانه همش مریض شدم. با اینکه دلم میخواد روزه بگیرم اما نمیشه چون قرص مصرف میکنم.

ممنونم از شما
ایشالله که کسالت ها شما هم برطرف بشه
ممنون ک منو میخونید

Baran یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 03:23 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

ان شاءالله همیشه سرحال و
سلامت و
سرپا باشید و
سلامتی جایگزین کسالت تون باشه؛آقا مسعود جان

منم دقیقاااا به خودتون رفتماین نوروبیون دکتر هر ۱۴ روز تجویز کرده.دوتا دیگه توی یخچال هست.
بلی انرژی بخشه و
آدم فکر میکنه یهویی میتونه قد رضا زاده وزنه بزنه
هی هی،پیر شدیم داداش

ممنون شما هم ایشالله مشکلات برطرف بشه و انرژی تون برگرده
من ک اندازه رضازاده وزنه نزدم ولی شاید اثرش در همین پست ها و ثبتشون موثر بوده
اخه دو تا موضوع دیگه هم برای نوشتن داشتم که دیگه منصرف شدم
اره والا خواهر پیر شدیم

na30m یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 05:33 ب.ظ

الهی!!

خدا خیلی دوستت داره آ
الان خوبی؟دندونت چی شد؟
خوش به سعادتت که هنوز گوشی برای شنیدن ندای درونیت داری

از چه نظر خدا منو دوست داره
امروز میرم دندون پزشکی

بهامین یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 05:55 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

سلام
الان بهترین؟؟؟
پیش دندونپزشک هم رفتین؟
دندون درد جز گروه دردهای وحشتناک.
بخاطر فشار روزه بدنتون هم ضعیف شده ،بیشتر مراقب باشید.
موقع افطار سعی کنید حتما خرما بخورید.
ان شالله ۱۲۰ ساله بشید و همیشه سلامت.
نماز روزه هاتون هم قبول.

سلام
خدا روشکر بهترم
اره کم کم اماده میشم ک برم
خرما رفتم بخرم گرون بود نخریدم
سلامت باشید همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد