حکمتش چیه

یک عکس نوشته ای من دیدم از شخص شخیص و فقید آقوی همساده که فرموده بودند 

" آقو میگن خدا هر کسی دوست داره، مشکلات بیشتر سر راهش میذاره، اینجوری که من حساب کردم خدا دیوونه منه !" 

در ادامه اون پست برگشت به زندگی باید چه مورد دیگه رو هم بیان کنم 

دیشب من دندون پزشکی رفتم و چون سفارش شده از سمت مرتضی بودم همون جلسه اول درمان شروع شد . اقای دکتر زحمت کشیدن و افتادن به جون دندون من و عصب کشی کردند. برای مرحله اول و زحمت بیست دقیقه ای که کشیدن مبلغ 200 هزار تومن از من گرفتند. هزینه این دندون ناقابل 600 تومن میشه و چون من کلکسیونی از دندون های خراب دارم ظاهرا چیزی حدود 3 میلیون برام این درد اخیر آب خواهد خورد. تصمیم گرفتم که تمامشو درست کنم. 

در همین دو سه روز اخیر دوتا مشکل دیگه هم پیش اومد . یک اینکه لپ تاپم شنبه که حال و هوای خوبی نداشتم از دستم افتاد و الان فن cpu  کار نمیکنه . این فن اگر کار نکنه بُرد داخلی  لپ تاپ داغ میشه و وقتی دما به 90 درجه میرسه لپ تاپ اتومات خاموش میشه و این برای من معظل حساب میشه چون من در روز  ساعتها با لپ تاپ کار میکنم و این شکلی نمیشه . حدود هزینه شو نمیدونم ولی فکر کنم یک 200 هزارتومن و یا شاید بیشتر برام آب بخوره 

مشکل حادتر این روزها اینکه ماشینم روغن کم میکنه و این مشکل به لطف سرویس کارهای مشهد  و بی انصافی  و بی وجدانی اونها نصیبم شد. مسافتی که باید با این روغن طی میکردم بیشتر از حد مجازش بوده و البته اون آقا بمن گفت که تا 7000 کار میکنه . خب خود این مشکل هم شاید یک میلیون یا بشتر برام باز آب بخوره 

نمیدونم حمکت داستان چیه تازه یک ماه یکمی وضع مالی بهتر شده که مشکلات نصیب من شده. خدا باز شکر که بدتر از این نشد . 

نمیدونم شاید باید با حرف آقوی همساده موافق بود یا نه 

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 10:00 ب.ظ http://madarbarani.blogfa.com/

دقیقا همچین مسائلی،اخیرا واسه ما و
خانواده مون پیش اومده و
به گمانم همچنان...ولیکن راضی ایم به رضای خودش.قطعا یه حکمتی درش هست...

بله.خداروشکر که بدتر ازاین نشد...
الهی شکر
راستی؟صدقه کنار بزارین و
خیرات کنید

دائما یکسان نباشد حال دوران ، غم مخور
میگذره و خوشی ها باز میگردند

بهامین سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 09:14 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

حتما به خرابی دندون ها رسیدگی کنید؛چه کسی واجبتر از خودتون.
اینکه همزمان این هزینه ها باهم پیش اومده،خوب به طبع سختِ اما به چرایی و همزمان شدنش باهم فکر نکنید.
پول و درآمد داشتن برای همین خرج کردن هاست دیگه .
دوباره میشه پس انداز کرد و حقوق راجمع کرد.

حال دلتون همیشه خوش

تا الان حقیقت نداشتم ک دندون درست کنم بله مهمتر از خودم نیست
تا الان هم نتونستم پس انداز کنم
ایشالله ک بشه

na30m سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 04:04 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

صدقه زیاد بدید.. زکات مالتون رو بدید تا بلای جانی و مالی ازتون دور باشه :)

شکر که ازین بدتر نشد

این هم نظری که میشه بهش توجه کرد

آی دا چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 03:54 ق.ظ http://inthemoon.blog.ir

بلا به دور..
ایراد نداره اینا قابل جبرانه..

ممنون بله قابل جبران هست

آی دا دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 11:35 ب.ظ http://inthemoon.blog.ir

سلام
یه سوال داشتم
اگه کسی براتون از قسمت تماس با ما پیغام بذاره؛ به صورت ایمیل هم بدستتون میرسه پیغامش؟

سلام
نه ایمیل نمیفرسته
فقط به عنوان پیام در بخش پیغام میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد