نهایت لذت

خب من در مجموع پست های مربوط به طبیعت و کوهستان به این نتیجه رسیدم که شما هم علاقه دارید به این کار ولی خب فعلا شرایطش براتون مهیا نیست . به همین علت من سعی میکنم این نوع پست ها رو ادامه بدم . ممنون از نظراتون در پست های اخیر که با توجه به جنس تصاویر انتظارشو داشتم که کامنتهای خوبی بگیرم .البته باید این نکته رو عنوان کنم که عکاس این عکس ها من نبودم اما از عکاس های عزیز اجازه انتشار شو گرفته بودم .  و الان تصمیم دارم در ادامه این دو پست اخیر بهترین پست خردادماه 98 خودمو منتشر کنم . کلیپی که در زیر این متن می بینید از نظر من نهایت لذت و حال خوشی که ما می تونیم از طبیعت بدست بیاریم . از دو سه پیش تا الان شاید بالغ بر 50 بار این کلیپ  دیدم . حس خیلی خوبی داخل تک تک لحضات این فیلم هست . از اون آهنگ اول کلیپ تا تار زدن مهدی و  خوندن مجتبی، همه و همش به آدم حس خوبی رو منتقل میکند. از مهدی واسه انتشارش اجازه گرفتم و اینم بگم که شاید تا الان 6 یا 7 بار دانلودش کردم تا کلیپ کامل و بدون نقص دانلود بشه و بتونیم بطور کامل ازش لذت ببریم . عکاس اون عکس های پروانه ها و حلقه های آب مهدی هست . کلا در بین عکس هایی که منتشر کردم اونهایی که با کیفیت بالاتری هست را مهدی زحمت کشیده و در خصوص مجتبی هم می تونم اینو بگم بیشتر آدم خوش مشربی هست . خنده هاش از من ضایع تر هست  و اینکه دونده هم هست و صد البته که آشپزی ماهر . در خصوص خوانندگی اش هم می تونم بگم که تا بحال چندتا آهنگ منتشر کرده و صدای خوب و گرمی داره . کلیپ ببینید تا پی به صحبت های من ببرید 




پی نوشت : خب از اونجایی که نوشتم بهترین پست خرداد شاید این عنوان در چند روز آتی به پست دیگه ای منتقل بشه چون قرار بر اینکه من 4 روز تعطیلی هفته آینده رو  در جنگل های کردکوی و آبشار کبودوال و روستای دارزنو به سر ببرم و احتمالا اونجا اتفاق های شیرینی رخ بده و شاید این عنوان از این پست گرفته بشه 
نظرات 3 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 10:08 ب.ظ http://madarbarani.blogfa.com/

درود و بیکران سپاس ها بابت این پست و
ویدئوی بسیااااارها عالی

سلامت باشندو
باشید،شماودوستان محترم
از اون آهنگ اول کلیپ تا تار زدن و.....؛باشما موافقم
دست تون درد نکنه بابت انتشارش
تعطیلات حسابی بهتون خوش بگذره و
طبیعت گردی و
سفرهاتون بیخطر باشه

ممنون از شما
منو شرمنده میکنید با این دعاها
ایشالله حتما خوش خواهد گذشت

بهامین سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 09:06 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

موزیک ابتدای کلیپ،مراحل پخت و آشپزی اونم دل طبیعت،صدای برگ های درخت بید با برخورد باد،آواز خوندن و.... فوق العاده بود.
بارون و بارشش که همه چی را قشنگتر کرد.
در لحظه دلم طبیعت رفتن و طبیعت بودن خواست.

+امیدوارم تعطیلات پیش رو و طبیعت گردی بهتون خوش بگذره
+کارِتون قابل تحسین برای کسب اجازه از عکاسان بابت عکس و هم‌کلیپ

خوشحالم دوست داشتید
به نظرم شما امادگی و شوق طبیعت گردی رو داری پس وقت تلف نکن واردش شو
ایشالله جور بشه یک روز همراه بشیم واسه طبیعت گردی
ممنون از شما
به نظرم باید اجازه گرفت
به هر حال این عکسها هنری هستند و لازمه اجازه گرفت

na30m سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 04:00 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

به به ماه پیشانو..

به به آش رشته تو طبیعت ^__^

بارون خخخخخ
شما چرا نبودی :/

عه چقدر عالی.. پیشاپیش سفر به خیر و خوشی :)

قطعا پستای بهتر از اینم میزارید مطمئنم...

کلا ب آش علاقه خاصی دارن بچه ها
نبودم دیگه.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد