لذت ببریم



اقای ابراهیم جعفری شاعر و نقاش معاصر .بسیار بسیار شعرهای زیبایی دارند . پیشنهاد میکنم شعرهاشونو مطالعه کنید . 

با تیر و کمان کودکی ام در کوچه باغ های قدیمی

در انبوه درختان باران خورده

سینه گنجشکی را نشانه گرفته بودم که عاشق تو شدم

گنجشک بر شانه ام نشست

و من شکارچی ماهری شدم

از آن پس هرگز به شکار پرنده ای نرفتم

هروقت دلتنگم آواز میخوانم

پرنده می آید، پرنده می نشیند، پرنده را می بویم، پرنده را می بوسم، پرنده را رها میکنم

و چون شکار دیگری میشود کودکی ام را میبینم

در کوچه باغ های قدیمی

در کنار دیوار های باران خورده

با بوی کاهگل و آواز پرنده

به خود می پیچد و گریه میکند

های آواز چقدر تو را دوست دارم

 

شعر از مجموعه عاشقانه های ابری

 ۱۳۶۹ / محمدابراهیم جعفری



و آهنگ ایران من با صدای صدای همایون شجریان . باور کنید اگر بارها و بارها گوش کنیم باز هم لذت تازگی شو داره . خجالت نکشید و با صدای بلند گوش کنید و برید توی حس و حال اهنگ باهاش بخونید 


پی نوشت اول : اگر می بینید ساکت شدم و خبری نیست ازم به خاطر رمضونه . این روزها به شدت مشغول کار هستم و اکثر دم افطار میام خونه و هلاک هستم . گرسنگی اذیتم نمیکنه اما خب بعد افطار خستگی بر من غلبه میکنه و بی انرژی میشم و توانی برای نوشتن نمی مونه . به شدت کمبود خواب دارم . در این دو هفته اخیر ماکسیمم شبی 5 ساعت خوابیده باشم . 


پی نوشت دوم :  موضوع مهمی که باید باهاتون در میون بذارم رو توی ادامه مطلب بخونید  

 

دل تنگ تونیم  

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 05:11 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

سلام و درود
نماز روزه هاتون قبول
من که ماه رمضان خیلی کم بیرون میرم چون واسم‌سخته،و مطمئنا برای شما که شاغلید شرایط خیلی سختره.
خیلی خیلی قبول باشه عبادتتون

ممنون بابت معرفی این شاعر،من شناختی نداشتم ازشون.
همه اهنگ های مربوط به ایران ،غرور و حس خاصی برای من داره و شنیدنش انرژی متفاوتی بهم متتقل میکنه ازجمله اینکار آقای شجریان

سلامت باشی بانو
خواهش مکینم کاری ک ازم بر میومد

Baran یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 03:17 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

شعر رو خیلی خیلی دوست داشتم
یادِ عکسِ گنجشکه افتادم.که قرارِ توی وبلاگ بذارم
چطوری دلشون میاد؟گنجشکا رو بخورن
ممنون بابت مجوعه ی جناب جعفری

واما
همایون خانِ .شجریان پسر


پ،ن
خدا قوت .خسته نباشید.طاعات قبول

پ،ن؛
منم همین طور

شاعر قابلی هست به نظرم
اون عکس گنجشک بذارید تا ببینیم
سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد