برکه های فصلی

به لطف بارشهای زیاد سال 98 در ارتفاعات ظاهرا برکه های فصای به وجود میاد که زیبایی خاصی به طبیعت میده 

اسم این برکه گل خاتون هست و در اتفاع 2500  متری تشکیل میشه 

توی همین منطقه و در فاصله حدود 8 کیلومتری یک برکه فصلی دیگه هم هست  که دو هفته قبل رفته بودم 

عکسها رو میذارم ببنید و نظر بدین و لطفا به این سوال جواب بدید که یک همچین جایی رو بهتر با تعداد کم رفت تا از سکوتش استفاده کرد یا نه مثل ما گروهی ؟

یک هنرنمایی هم کنار این برکه انجام دادیم عکس ها رو ببینید 

سایز عکس های برکه  رو دلم نیومد کوچیک کنم پس لینک شو میذارم 


عکس اول                     عکس دوم                     عکس سوم                        عکس چهارم     


و اما عکس های هنر نمایی من و احسان  که ما سعی کردیم اما اونی ک باید نشد 

  






نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 18 اردیبهشت 1398 ساعت 03:39 ب.ظ

خدای من،چقدررررررر قشنگه.
بینظیره،خیلی خیلی خیلی زیباست‌.انگار آسمون اومده روی زمین.

اره خدایی قشنکه
خوشحالم دوست داشتید

Baran دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 05:08 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

منم با بهامین بانو موافقمم❤

از این کامنت ها نداشتیم ها
ولی خب شرایط اون خواهشی که من داشتم رو داره

na30m دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 07:05 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

چقدر عجیب!!!

فک کنم سرماخوردگی خیلی رو من تاثیر گذاشته بوده چون قبلا اومدم وبت اما این پست رو ندیدم:|

عکسا عااااالی بودن..

عکسای دو نفره هم خیلی با نمکن..
جواب اون سوالتم این مدلی میتونم بدم که خیلی بستگی به همراه یا همراهانت داره.. یه وقتی اونقدر دوست داری با یکی تنهایی همچین جایی باشی که حاضر نیستی این حریمو هیچ کسی بشکنه... یه وقتایی عم اون افرادی که قصد همراهیتو دارن اونقدر عزیز و خوش سفر و خوش ذوقن که بودنشون حالتو بهتر میکنه...

من شخصا تنهایی رو ترجیح میدم :)

امیدوارم حالت زودتر خوب بشه
از ادمی با دقت شما خیلی عجیبه ک این پست ندیدی
من تنهایی که نه اما با همراه اهل دلی رو ترجیح میدم

na30m سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 02:49 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

ممنااانم..

هووم فک کنم خیلی دماغمو بالا کشیدم چشام تار شده ندیدم

احتمالا همینطور بوده ک شما میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد