30 سالگی غیر رسمی

داستان اینکه امروز حانیه بهم پیام دادو  تولدم رو تبریک گفت . اما من دوست ندارم الان اعلام 30 سالگی کنم.  عذرخواهی هم کرد که دو روز دیرتر تبریک گفت . حانیه از معدود دوستان باقی مونده از زمان دانشگاه و دوره کارشناسی هست . بسیار دختر مهربون و گلی هست .  تنها حانیه هست که در تبریک گفتن همیشه اول از هر کسی اقدام می کنه . من خودم هم یادم نبود که تولد غیر رسمی من هست . 

حالا چرا غیر رسمی ؛ علت این موضوع اینکه من یک روز با دومادمون اومدیم حدودی حساب کردیم که من کی متولد شدم . من متولد عید قربان سال 1368 هستم و با توجه به عکس بالا تاریخ 23 تیر تولد من هست  . ما به در نظر گرفتن اینکه تاریخ قمری نسبت به تاریخ شمسی 10 روز در سال به عقب بر می گرده ( و کل مشکل ماه رمضون هم همینه اخه چراااااااا) حدودی حساب کردیم که من متولد 2 اردیبهشت هستم و به چندتا از بچه ها گفتم تولد من اردیبهشت هست اما واقعا نیست . 

جالبی داستان اینجاست که در شناسنامه تاریخ 29 تیر ثبت شده   پیدا کنید پرتقال فروش رو 

شاید توی این چند سالی که این حساب حدودی رو انجام دادیم دوست داشتم که متولد اردیبهشت باشم اما امسال نه ؛ دوست ندارم که الان تولد من باشه واقعیتش اینکه واسش آماده نیستم . منتظر یک اتفاق خوب هستم که ایشالله رخ بده. در واقع هی توی ذهنم  یک موضوع می چرخه که یک اتفاقی می افته و دلم روشنه اتفاق خوبی باشه البته لطفا اول چیزی که ذهنتون می رسه ازدواج نباشه 

و در نهایت اینکه بابای من قرار بوده اسم منو قربانعلی  بذاره که عموی بزرگم لطف میکنه اسمم میذاره مسعود

نظرات 6 + ارسال نظر
kata چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 10:47 ب.ظ http://chapol.blogsky.com/

اخر تولد اصلیت کدوم شد؟!


شناسنامه ای 29 تیر ولی در اصل میشه 23 تیر
اما من همون 29 تیر ترجیح میدم چون شناسنامه هست دیگه

آی دا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 10:29 ق.ظ http://inthemoon.blog.ir

خب پس یادمون باشه تیر بهتون تبریک بگیم!
دعا می کنم اون اتفاق خوب براتون بیفته...
در مورد اسم هم واقعا شانس آوردین...

اره فراموش نکنید
ممنون از شما
اره والا خیلی سوژه است اون سن

بهامین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 01:01 ب.ظ

من هم به قمری ماه ذی الحجه بدنیا اومدم.
تولدغیر رسمی تون مبارک
پیشاپیش هم تولدتون مبارک.امیدوارم اتفاقی که منتظر رخ دادنش هستین خیلی زود اتفاق بیوفته

چه جالب
ممنون از شما
نمیدونم شاید هم اتفاقی نیافته

الی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 09:07 ب.ظ http://mamanemicrooei.blogfa.com

چرای اینکه شمسی قمری اختلاف دارن خب بخاطر اینه که سال قمری 355 روزه ولی سال شمسی 365 روزه و در نتیجه همیشه ده روز جلوتر میفته...ولی چه خوب که تولد اصلیتون رو پیدا کردین،حس خوبیه...
من هم متولد 68 هستم و اصلا دلم تولد نمیخواد،سی سالگی ندوست،خیلی بزرگه

اره اینو می دونم
منم ی جوری میشم وقتی فکر میکنم سی سالم شده
خوش امدید

آرزو و ... دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 07:41 ب.ظ http://royayeeshghi.blogfa.com/

سلام ممنون میشم نظر بزارین واسم وبلاگتونو گم نکنم میخوام دنبال کنم ممنون

بله حتما
ممنون از شما

na30m چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 08:02 ق.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

پس شما تیرماهی هستی که باهات مشکلی ندارم خخخ

اره والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد