ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!

در روزی که بیشتر سعی کردم از طبیعت لذت ببرم و حضور دوستان، اتفاقی ثبت شده که امشب کلی خوشحال شدم باز هم ؛  ادامه مطلب لطفا   

اینقدر این چند عکس خوب بود که دلم نیومد  آپلود نکنم 

ورای نوروظلمت؛از زمین وآسمان فارغ!





جمعه من عکس از خودم خیلی کم گرفتم و اینها یهویی گرفته شدند و بی شک جزو بیاد ماندگارترین عکسهای من شده 

من ، امید و احسان واقعا فارغ بودیم از بقیه ، علت خندیدمون دعوامون سر ژست گرفتنمون بود. 

اینجا بالاتین نقطه یعنی روی قله هست . دیگران درگیر عکس  با تابلوی قله بودند اما ما بی خیال بودیم 

نظرات 3 + ارسال نظر
na30m چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 04:01 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

چ خوب.. شادی هاتون مستدام.. حالِ دلتون خوب :)

بهامین چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 05:03 ب.ظ

عکس هایی این چنین یهویی و بی مقدمه خیلی دلچسبه.
ثبت لحظه ای که خود خودتی بدون حتی زدن لبخند شاید اجباری برای عکی که میدونی داره گرفته میشه.

حال وهوای هرروزتون خوش

اره خدایی
عکسها رو خاله احسان گرفت بهم یک لحظه نشون داد اما اون من خیلی دقت نکردم تا اینکه احسان فرستاد برام و واقعا از ته دل خندیدم

Baran چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 07:24 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

من هم با شما موافقم؛ورای نور وظلمت...

همیشه به شادی و
تفرج...

روز جوان رو خدمت شما و
همه دوستانِ کوهنورد تون تبریک عرض میکنم

اگر به من بود که همش توی کوه و کم بودم
ممنون از شما همچنین به شما تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد