بهار دلنشین

چند عکس زیبا از بهار دلنشین 98  

ادامه مطلب  مراجعه کنید 

کدوم عکس بیشتر دوست خواهید داشت ؟؟ 

 

1-

 

2- 

3- 

4- 

5- 

6- 

7- 

8- 

9- 

10=

11

=12 


13- 


توی این عکس من کدوم  یکی هستم ؟ 

 


توضیح ویدیو : چایی عصرانه که به سرانجام نرسید داشتند گولمون می زدند    افراد داخل ویدیو از  آقای علیزاده ( لباس مشکی )  لیدر اصلی گروه ، نفر وسط  ( لباس قرمز ) دایی امیر ، نفر سمت چپ هم آقای افشاریان عزیز  ( لباس سبز) از دیگر لیدر های گروه 
این دو نفر هر دوم بیشتر با بیست سال که کوهنوردی میکنند و واقعا به در کارشون تبحر دارند
در خصوص دایی امیر هم باید بگم که به تنهایی بار خندوندن تمام افراد بر عهده داره و واقعا در این کار عالیه 

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 08:08 ق.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

به بهچه گلای زرد قشنگی

من همه ی تصاویر دوست داشتم؛تصویر خونه و
پنجره وحیاط و حوض رو؛از همه بیشتر
خونه مکان امن و
آسایشِ و
منم عاشق خونه ای یم که پنجره ی رو به درخت و
حوض داره؛ که هر روز از،
چهار فصل و
دوازه ماهش،در تغییرو
نشان به آن نشانِ که، دالان زندگی درگذرِ.ومن آن دو تصویر رو ،یک روز ار چهار فصل سال متصور شدم.یک روز بهاری ،که شما به تصویر کشیدین،یک روز تابستانی،یک روز از پادشاه فصلها ،ویک روزِ زمستانی و
یاد شعری از بیژن الهی؛خیره به تصویر روی آب شدم

میدونستم از اون خونه خوش تون میاد
اون خونه در منتهی الیه دره بود و تقریبا از اونجا به بعد کوه پایه ها شروع میشد
منطقه در روی صنوبر تربت حیدریه هست به نام شصت دره ، البته واقعا شصت تا نمیشه اما ب دلیل تعدد دره ها زیاد توی این منطقه این عنوان بهش اطلاق میشه
این دره هم اسمش تونبل بید هست . در گذشته اینجا پر از بید بود و تونبل هم به معنی مکر و حیله هست حالا کسی دقیق ارتباط این اسمو نمیدونه
اسم گلها رو نمیدونید ؟

بهامین یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 08:37 ب.ظ

خدای من چه تصاویر قشنگی بینظیر
دو گل زرد ،نمای قاب پنجره و اون حیاط قشنگ و شکوفه درختا،بازتاب نور و گرمای خورشید روی گلیم قرمز
خیلی قشنگ بود.
من فکر میکنم فرد سمت چپ عکس که دور از شلوغی و پشت به دوربین شما هستید.

واقعا این گلها زیبا بود
اصلا طبیعت این سری واقعا زیبایی خیره کننده ای داشت
نه اشتباه تشخیص دادید
بیشتر دقت کنید

na30m دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 12:15 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

سه و هفت و ده و ...همشششششش قشنگههههه

yon.ir/IehYz

ویدئو عالی بووود

بهامین دوشنبه 26 فروردین 1398 ساعت 05:04 ب.ظ

تشخیص واقعا سخته

تشخیص سخت نیست
این عکس نکته مشخصی داشته که گذاشتم و این سوال پرسیدم
توی مرکز عکس و در داخل جمع اونی که از همه بلندتر دیده میشه منم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد