دلم نمیاد ...

سلام به شما عزیزان 

ایشالله که خوب وخوش باشید 

امروز خبط بزرگ کردم و دو جفت کفش خریدم  . یک جفت کفش کوهنورد و یک جفت کتونی 

مجموعا به مبلغ 650 هزار تومن   کفش کوه  برند ایرانی سیمپا 300 و کتونی   برند  knup  -    به قیمت 350

دلم نمیاد اینا رو بپوشم بخصوص کتونی رو 

واقعا خیلی شرایط اقتصادی داغونه نمیشه هیچی خرید 

البته اینو بگم که من نزدیک 2 سال بود که کفش نخریده بودم  که تن به این کار عجیب دادم 

خب باز خداروشکر که یک سوم این پول با امروز عصر کاسب شدم 

نظرتون برام بنویسید ببینم گرون خریدم یا نه . از نظر زیبایی هم بگید ببینم چطوره 





نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 02:12 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

سلام
اتفاقا کارخوبی کردین.
کفش باید همیشه برند و خووب باشه. میگن پا قلب دوم انسانِ
مبارک باشه ،هردو کفش خیلی قشنگه.
به قول دایی امیر،آدم کار میکنه که خرج کنه دیگه. خرید کردین همیشه لذت بخشه
از نظر زیبایی که فوق العاده اس،مخصوصا اون مشکی من خیلی خوشم اومد:) مبارک باشه.
مشخصِ در انتخاب کفش خوش سلیقه هستین

قیمت هم ،من معتقدم کفش باید برند و خووب باشه،هردو باهم بنظرم ارزش داشته و خوب خریدین.

ممنون از شما
اره والا خرید کردن می چسبه اما امان از مشکلات مالی
کفش بی کیفیت توی مشهد زیاده ک قیمت هاش هم پایینه اما نمیشه استفاده اش کرد
نمونه من یک کتونی خرید 70 تومن ی بار بیشتر استفاده نکردم خدا شاهده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد