خندیدن

پست قبلی کمی بیش از حد تلخ بود و  از طرفی عکس های سال گذشته رو داشتم چک می کردم . عکس هایی پر از خنده و شادی در سال 97 گرفتم . سال 97 می تونم  رکورددار در تمام سالها جهت خنده بدونم . به یاد ندارم این همه در یک سال خندیده باشم و از این جهت سال 97 سال خوبی برای من بود .

این ها رو نوشتم تا مقدمه ای باشه برای پست خندیدن 

گفته میشه در زمان خندیدن 36 عضله صورت درگیر فعالیت هستند تا شما بخندی . این امر باعث تمرین عطلات صورت شده و برای بدن مفید هست . پس لبخند بزنید 

من در سال گذشته  عموما با لبخند وارد محیط و جمعی میشدم و این بطور خاصی روی اون محیط و افراد اثرگذار هست . فارق از اینکه در بعضی  از اوقات این لبخندها برای افرادی، سبکی و  جلف بودن تلقی میشه اما خود اون افراد هم در اون لحظه شاد هستند گرچه توجهی به این موضوع نمی کنند . در واقع قدرت این حس مقایسه ظاهرا نسبت به قدرت حس خندیدن  برای این افراد خیلی قوی تر هست . خب کاری از من برای اونها بر نمیاد . 

من قبل از رفتن خانم موردنظر و آشنا برای شما دوستان به قدرت خندیدن دیگران رسیده بودم و در اوج به سر می بردم  اما بعد از این اتفاق هنوز که هنوزه نتونستم به اوج برگردم . 

با یک لبخند شما حالتون خوب میشه ، لحظه تلخ فراموش میشه و در کل اگر روز را بل لبخند و خندیدن شروع کنید به طور خاصی امور و کارهای اون روز خیلی عالی و مورد پسند طی می شود و چه بهتر از این که شب توی خونه و در زمان استراحت با خیالی راحت و آسوده از این استراحت لذت ببری . 

من به شخصه از یک چهره عبوس به یک چهره خندان سیدم و خوشحالم از اینکه اون چهره با خاطرات پیوست . 

یک موضوعی که وجود داره اینکه من به شدت پیش دوستانم آدم شاد و خنده رویی هستم ام پیش خانواده ام به خصوص پدر و مادرم  اصلا اینطور نیستم . پیش پدرم که خیلی کم می خندمف، دوست ندارم  اینطور باشه اماا خب تا به الان موفق نشدم . پیش بچه ها اما نه به شدت می خندم بخصوص با ویدا و سارا . شما با سارا  می تونید ساعتها بخندید . ممیک صورت سارا شما رو مجبور به خندیدن می کنه .

من هم ظاهرا در زمان خندیدن که ابتدا با یک لبخند کوتاه شروع شده و در بعضی مواقع به قهقه ختم می شود دارای این ممیک هستم  که این خودش در امر خندوندن  و شاد کردن دیگران اثرگذار هست . نکته بعدی در این خصوص نحوه بیان مطالب و صحبت ها هست . نمی خوام از واژه طنز برای منظورم استفاده کنم اما باید طوری حرف زد که طرف مقابل مجاب به خندیدن  بخصوص در زمان های ناراحتی شود. من خودم این قابلیت نداشتم اما با مرور زمان اینو پرورش دادم . 

خلاصه اینکه خندیدن به طور خاصی در روحیه و تغییر حالو های محیط مون و دوستانمون اثر گذار هست پپس بهتره بخندیدم . 

سال 98 ایشالله سال شاد و پر از خنده و دلخند ها باشه 

و در پایان این عکس ببننید و دقت در عضلات صورتم کنید که کم اوردن و دست به دمان رگ گردنم شدند 

نظرات 3 + ارسال نظر
na30m یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 03:10 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

عــالیه این عکس

Merci

بهامین دوشنبه 12 فروردین 1398 ساعت 01:13 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

باور داشته باش، با هر لبخندی که می زنی، "یک قدم" جهان را از خشونت ورزی، به سوی مهرورزی هل داده ای…

پس دریغ نکن، دنیا این روزها از همیشه به لبخند تو، محتاج تر است...

عکس فوق العاده ای

جمله فوق العاده ای بود
مرسی

Baran سه‌شنبه 13 فروردین 1398 ساعت 12:49 ق.ظ

همیشه بخنده و
خوشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد