دلتنگی


وقتی دلتنگم

به تو میاندیشم

یاد تو مربعی ست، محو و لرزان

در زمینه ی خاکستری روشن

در این مربع ها من

با به هم زدن پلکهایم

گذشته را نقاشی می کنم

بین من و تو غبار ِدیوار است

به سحر این مربع ها و از دیوارها گذر می کنم

در رسیدن به تو تنها راه، گذشتن است

باید چراغ رنگ دست بگیرم و در خاکستریهایم به دنبال تو بگردم

ای کاش

ای کاش

می توانستم یک قطره بیشتر 

با سرخ نقاشی کنم


محمد ابراهیم جعفری

نظرات 3 + ارسال نظر
na30m پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 03:58 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

Baran جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 11:14 ب.ظ

تصویر این پست ،ترانه ای رو تو ذهنم پلی کرد،که خیلیییی دوسش دارمشاید گوش کرده باشین،شایدم نه.دلم از راه پُرِ

الهی ...تن تون سلامت باشه و
دل تون شاد...

ممنون از شما که همیشه دعا میکنید برامون

بهامین دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 06:16 ب.ظ

دلتنگی بدترین حس ممکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد