لختی با واژه ها - دو

همکارِ دوست 

بعضی از روزها من مطلقا به این نتیجه می رسم که رابطه دوستی که براساس فضای کاری و همکاری به وجود اومده را به کل بی خیال بشم و رابطه مون در حد همون همکار بمونه از بس که برخوردهای زننده می بینم. برخوردهای زننده ای که واقعا لزوم خاصی نداشته و ندارد. معمولا همیشه در چنین شرایطی فقط و فقط یک واژه خودنمایی می کند : پول و سود شخصی همکار عزیز .  واقعا با این اوصاف چه باید کرد ؟

نگاه های خیره 

بعضی از مواقع و در بعضی از شرایط ، اوضاع به نحوی پیش می رود که با یک نفر کاملا ناشناس چشم تو چشم می شویم و این حالت در حدود چند دقیقه ادامه پیدا می کنه . به طور کلی این شرایط،  ظاهرا زمان و تایم خاصی دارد که تا این مدت طی نشود این تلاقی ادامه دار خواهد بود. جالبی این داستان اینجاست که این اتفاق بین دو نفری که  هیچ آشنایی با هم ندارند رخ می دهد. تعبیر ذهنی این داستان اینکه تصور میکنیم همدیگر رو  در ناخودآگاه می شناسیم .  تابحال برای شما چنین شرایطی رخ داده یا نه ؟ 

رابطه لباس با شخصیت !!

آیا واقعا حتما باید این رابطه رعایت بشه که دیگران به چشم یک آدم با شخصیت به شما نگاه کنند یا نه . ببینید من با این قسمت داستان موافق هستم که شخصیت یک فرد به خوش پوشی اون نیست اما مطمئن هستم که برای شما یا نزدیکان تون این حالتی که من میگم رخ داده، برای من شرایط کاری به گونه ای هست که شامل کارهای فنی می شود و به این علت معمولا لباس های معمولی تر می پوشم که این کار باعث شده که در نگاه دیگران شخصیت اجتماعی پایین تری داشته باشم . بعضی از زمانها واقعا نمیشه اهمیت نداد. 

شلوغی و تمرکز 

طبق بررسی های انجام شده من یک ویژگی خوب دارم و اون هم اینکه در مکان های به شدت شلوغ اگر خودکار و کاغذی به دستم برسد به طور ویژه ای تمرکزم بالا می رود و می تونم چرندو پرندهایی بنویسم و معمولا چرند های چرندی می شود . عجیب چرند هایی 

پی نوشت : این سبک رو می پسندید یا نه ؟

پی نوشت دو : عناوین لختی در واژه  بعدی به شرح زیر هست 

لبخندهای دردسر ساز من 

پریشانی های ذهن آشفته

تناقض در گذشته و حال ( دوست داشتنی های جدید )

Power Off Button 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 11:55 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

+ من شاغل نبودم و نمیدونم رابطه دوستانه با همکار چطور میتونه پیش بره،اما به نظرم غالبا فکر سود و اقتصاد و حسادت که پیشرفت طرف مقابل همکار سخت میشه ،بیشتر حاکم باشه اما همیشه استثنا هم وجود داره.

+ چندباری واسه منم پیش اومده ،یه ادم کاملا غریبه ،تلاقی نگاه ها و فکر میکنی که اون ادم اشناس اما واقعیت اینه که نه...

+ به موضوع لباس من اینجوری نگاه میکنم ،مثلا با شلوار پارچه ای کفش اسپرت پوشیدن اصلا مچ نیست ،من خودم به این مسائل دقت میکنم اما اینکه سادگی بودن لباس بتونه شخصیت کسی را نشون بده ..
اراسته و مرتب پوشی بنظرم بیشتر به چشم میاد و اینکه به موقعیت مکانی نوع تیپ و لباس باشه.
بارها شده وقتی رفتم پیاده روی و مسیر رسیده به پارک خانم هایی دیدم با کفش پاشنه بلند پیاده روی میکردن که اصلا مناسب این موقعیت نیست.

+خیلی خوبه نوشتن و داشتن تمرکز در مکان های شلوغ


این سبک و ایده نوشتن من دوست دارم.

ایشالله که شاغل بشید متوجه منظور من خواهی شد
داستان عجیبی این تلاقی
والا من شرایط کاریم ایجاب میکنه که لباس معمولی بپوشم . نکته دیگه اینکه من متولد تیر هستم . تیری ها خوش لباس هستند اما نمیتونم خیلی ست کردن رعایت کنند
خوشحالم ک دوست داشتید

na30m سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 06:14 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

+ فکر میکنم بهتر اینه که حریممون رو حفظ کنیم و با هر کسی اونقدر قاطی نشیم که بعدش پشیمون شیم

++ بله پیش اومده.. نگاه های خیره یا آدمایی که فکر میکنی قبلا جایی دیدیشون بارها برام پیش اومده.

+++شخصیت اصلی هر کسی رو تفکرات و رفتارش به دیگران نشون میدن اما لباس هم خیلی در نمایش شخصیت مهمه..با این حال خیلی هارو دیدم که لباس های گرون فیمت تنشون بوده اما وقتی دهانشونو باز کردن و حرف زدن حالمو به هم زدن.. در مورد شما که شغلتون اون نوع پوشش رو ایجاب میکنه قضیه موجه هست..

++++ اتفاقا این خیلی خوبه که همه تفکراتتون رو روی کاغذ بیارید اما به نوشته ها و ذهنتون یه آنتراک بدید بعد از چند روز مجددا به نوشته هاتون سر بزنید طبق تجربه شخصیم اتفاق های جالبی میفته..هم میتونید قسمت های کم اهمیت تر رو حذف کنید هم میتونید به یه قسمت هایی بال و پر بدید و جذاب ترش کنید..

امیدوارم موفق باشید

++++ من یهو میزنه به سرم و قلم دست میگیرم و می نویسم و ذهن خالقی ندام که بخواد نظمی داشته باشه
تایم داره بعدش دیگه نمیتونم باز تغییر بدم البته نکته ای هست من به شیوه ک شما گفتی تا بحال عمل نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد