امیر هوشنگ ابتهاج

امروز 6 اسفند مصادف با سالروز تولد شاعر بزرگ کشورم آقای ابتهاج هست 

ویدیو ای از ایشون رو برای شما می گذارم . چیزی که مشخصه خوندن شعر توسط خود شاعر بسیار زیباتر هست 



و در ادامه روز زن به تمام خانم هایی که عزیز تبریک میگم و به خصوص به مادرم گرچه که میدونم هیچ وقت مادرم این متن نخواهد خواند . فردا هم باید بهش زنگ بزنم و  تبریک بگم 

خدا رو شکر حال بهار جان هم رو به بهبودی هست گرچه راه درازی در پیش داره اما من به دختر امیداورم هستم . ممنون از همدردی و دعاهای شما عزیزان 
سرماخوردگی من هم خداروشکر بهتر شد  دیشب  به لطف اومدن مرتضی شوهر خواهر عزیز که  بهم سرم وصل کرد . به هر حال این هم از الطاف خداوند هست که خواهری پرستار و شوهر خواهری مختصص بیهوشی داشته باشم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 09:52 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

به به
خداحفظ شون کنه.میلاد شون مبارک باشه
میدونید؟شوهر دختر خاله مامانم،تاسیساتی هستن.رفته بودن منزل آقای ابتهاج.بسی از برخورد متواضعانه ایشان تعریف کردن
وممنون بابت ویدئو
ممنون و مچکرم...بابت تبریک شما
سلام ما رو هم خدمت مادربزرگوار برسانیدو
این روز رو خدمت شان تبریک عرض کنید.وهمین طور خواهر عزیز تون
الهی شکر ،خدارو شکر بابت احوالات مساعد بهار کوچولو❤بیادش هستم

الحمداله برای بهتر شدن احوال شما.دست خواهر و آقا دوماد متخصص تون درد نکنه.

ایشون بسیار بسیار متواضع هستند اگر من رفته بودم اونجا حتما صحبت مفصلی باهاش می داشتم
ایشالله برم پیش مامان چشم سلام تون می رسونم

بهامین چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 05:27 ب.ظ

تبریک بابت زادروز این شاعر بزرگ
خداراشکر حال بهار جان بهتره.

روز همه مادران سرزمینم مبارک.
چه خوب داشتن خواهر و شوهرخواهر خوب ومهربون .
انشالله سلامت باشید

ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد