سخنی از بزرگی

امشب و در این لحظه دلم به شدت گرفته 

توی اینستا داشتم وقتمو می کشتم که نوشه از جرج اورل دیدم که میگه 

شاید یک شخص، آنقدر که میل به درک شدن دارد، میل به دوست داشته شدن، نداشته باشد 

واقعا که درد من همینه . به صورت بخصوصی این موضوع آزارم میده و تابحال کمتر پیش اومده که این درک کردن از طرف مقابلم ببینم . تنها کسی که می تونم به قطعیت بگم منو درک کرد همون فرشته  ای بود که در پست از بیهودگی تا بشر دوستی ازش نام بردم . 

این روزها روزهای خوبی هست . همه چی سر جاشه اما من مسئله ای آزارم میده که متاسفانه نه میتونم بیانش کنم و نه می تونم بنویسمش 

مگر معجزه ای بشه و این موضوع حل بشه برای من 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 01:08 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

یکی از سخت ترین حس ناخوشایند ،بنظر من دلگرفتگی.
چون وقتی علتی برای ناکوک بودن حالمون نداریم ،دلمون میگیره.
امیدوارم ،حال دلتون بهاری و آفتابی بشه.
امیدوارم مساله به وجود اومده واستون ،به زودی رفع بشه.

زندگی همیشه فراز و فرود داره

ممنونم از لطف شما
این نگاه تون به موضوع دوست داشتم

ŇãşíМ یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 07:33 ق.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

کی هست که بتونه مارو درک کنه؟کی هست که بتونه و وقت بزاره؟؟
عصر جدید عصر دلتنگی ها و دل گرفتگی هاست چون همه دنبال زندگی خودشونن زیاد برای هم وقت ندارن


این آهنگه که رو وبتون گذاشتیدو اصلا نمیفهمم چی میگه خخخ ولی ریتم باحالی داره :)

اهنگ بندری هست که امروز از روی وب برش میدارم
عصر فاصله و تنهایی هست

Baran یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 11:07 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،بهامین بانو درست می فرمایندو
ما باید ازاین فراز و فرودهای زندگی درس بگیریم...
هرچه که بدرد مون میخوره،تیک کنیم و
مابقیش رو دور بریزیم.
مثال یه دسه سبزی خوردن...

من خودم رو
بهمراه خویشتنم دوست دارم،ودرکش میکنم.
دل منم میگیره و
ول میکنه و...
عین آسمون ابری و
آفتابی ،
شب ابری و
شب پرستاره...

ان شاءاله به اذن خدا معجره میشه....

+ ببخشید که کامنت تون باتاخیر تایید شد.مهمون داشتیم ومراسم ختم رفتیم....خدا رفتگان تونو رحمت کنه...

ممنون از دعای زیبای شما
نفرمایید اختیار دارید
در موزد تایید کامنت هم به قول دوست مشترکمون زمان تاییدش ب شما برمیگرده هر وقت دوست دارید تایید کنید یا اصلا نکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد