تئاتر برداشت آخر

اره دیگه تنهایی رفتم و این تئاتر جذاب و متفاوت دیدم 

کاری جالب بود . این دفعه دوم یا سوم بود که اجرای تئاتر می ببینم . دو نفر بازیگر داشت . داستان در مورد شخصی به نام مسعود بود که عاشق خواهر دوستش رضا شده بود. مسعود پسر خیلی مودب، آروم و با حجب و حیا بود که نشون دهنده شخص بی آزار بود و در مقابل نقش مردی بازی می کرد که به قول خودش اهل درگیری و بحث بود . شخصی که اصطلاحا قاطی بود . داستان هول محور اینکه مسعود قصد خواستگاری نرگس از برادرش رضا رو داشت و رفتن جایی که دور از جماعت باشمد . مکالمه و صحبت های جالبی داشت و بهتر از اون اجراهای فوق العاده ای داشتند. ممیک صورتشون واقعا عالی بود . مسعود برای اینکه این موضوع رو مطرح کنه اول موضوع با فرض اینکه شرایط همه عالی هست و رضا خیلی متمدن برخورد کرد و گفت باید با خود نرگس صحبت کنی این یک برداشت بدو . برداشت بعدی مسعود به خود رضا ابراز علاقه میکنه این قسمت داستان و اجرا فوق العاده بود و رضا واقعا اکت هایی عالی داشت . و اما برداشت آخر مسعود با مطرح کردن اینکه دوست خواهراش عاشق رضا هست و شرح ماجرای اونها رضا رو راضی میکنه و اینجا داستان تموم میشه 

کلا اجرای تئاتر واقعا کار ساده ای نیست . اما جذابیتی که داره اینکه فاصله شما با بازیگرکمتر از چند متر هست . و خود این موضوع به تنهایی کار برای بازیگرخیلی سخت میکنه 

بهتون پیشنهاد میکنم حتما تئاتر ببیند اما در انتخاب هاتون دقت کنید . من این اجرا به پیشنهاد دو تن از دوستان تئاتر ی رفتم دیدم . 

این اجرا جز معدود تئاتر خوبی هست که در مشهد روی صحنه رفته و یک تائتر دیگه هم از این کارگردان در اسفند روی صحنه میره و سعی میکنم این رو هم ببینم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 10:55 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

فکر کنم آخرین تائتری که رفتم برای تماشا حدود ۱۰ سال پیش باش.

بنظرم تجربه تنهایی تماشا تائتر رفتن هم جذاب باشه.
چه خوب واستون خوشایند بوده.

من دوسال بخاطر بد قولی دوستام از رفتن سینما تایم جشنواره فجر جا میمونم.
ولی سال دیگه تنهایی میرم اگه باز بدقولی کنن.

اوه چه دور
تنهایی دیدن خیلی پیچیده نبود ولی چیزی متوجه شدم بیشتر تماشاگرا همیدگه رو میشناختن
البته این اجرا واسه تائتر فجر نبود در واقع پارسال فجر رفته بود و جایزه گرفتته

بهامین شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 04:43 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

سینما برای تماشا فیلم زیاد رفتم اما تماشا تائتر متاسفانه خیلی وقته نرفتم.

از نظر سینما که دست رو دل من نذارید
سینما سیمرغ مشهد همین پشت خونه منه هر روز هم دارم از کنارش رد میشم ی بار هم نرفتم

ŇãşíМ یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 08:05 ق.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

خیلی خیلی جالبه که امروز از وقتی بیدار شدم داشتم به تئاتر فکر می کردم!!

و بعد این متن شمارو خوندم :)


مستر حقدادی یکم میشه لطفا دقت کنید تو نوشتن متن؟ :/


همه تئاتر هاتون رو اشتباه نوشتید :/

بعد داستان حول محور فلان میچرخه نه هولش :/

بازیگر رو هم هی اشتباه نوشتید

دقت کنید آقا!

ممنون که تذکر دادید . من اون موقع مینوشتم حواسم خیلی پرت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد