به مناسبت وَلنتایز دی

والا من که تابحال همچین روزی رو تجربه نکردم اما این دلیل نمیشه این روز رو تبریک نگفت . 

و دنبال پیام متفاوتی بودم تا این روز رو اینجا ثبت کنم که کلیپ ویژه از استاد محمد معتمدی رو در اینستا دیدم . شما هم ببینید 



من این روز رو به نوبه خودم به شما تبریک میگم . نظر شخصی من هم در مورد عشق رو می تونم اینطور بیان کنم که قبلا حس و درکش کردم اما چند سالی هست که واقعا نمی بینمش و احساس میکنم دیگه نیست . یعنی یک جورایی خیلی دور و دست نیافتنی شده برای من 
آدم بی تجربه ای نیستم در این موضوع ولی این رو متوجه شدم که این تجربه ها عشق واقعی نبوده و نیست . راوبط این روزها خیلی باشکوه آغاز میشه و تا یک مدت خیلی کوتاه ادامه پیدا میکنه اما به یکباره و بدون هیچ دلیل منطقی بهم می ریزه . موضوع اینکه روابط عمق و عمر نداره دیگه 
در واقع  روابط به طور خاصی  در تنوع طلبی غوطه ور شده و این باعث میشه که درک مفهومی با  نام عشق  واقعا دور از انتظار باشه 
قبل تر ها اگر کسی میخواست در مورد علاقمندی به شخصی صحبت کنه اینقدر هیجان و شور داشت که به همون اندازه برای این علاقه ارزش قائل میشد . من سه تا دوست خیلی قدیمی دارم در واقع عمر دوستی ما بیشتر از 20 سال هست . این سه نفر و من هر کدام برای خودمون یک تراژدی عاشقانه قابل احترام و با ارزشی داشتیم . گرچه که فقط یک نفر از ما با عشقش ازدواج کرد . 
این روزها اینقدر ارزش و مقام عشق رو پایین آوردیم که برامون  شده یک موضوع مضحک و خنده آور 
حتی در کتاب ها هم ارج و قرب عشق پایین اومده و می تونم به داستانهای آبکی نویسنده های حال حاضر کشور که کتاب های پرفروشی هم هستند اشاره کنم .
 قبلا اینطور نبود واقعا. عشق اینقدر قابل احترام هست که کسی مثل ویل دورانت در کتاب تاریخ تمدن خودش فصل کامل و جامعی درباره مفهوم و فلسفه عشق اختصاص بدهد. و یا افلاطون کتاب ضیافت رو در توضیح و تشریح این مفهوم بنویسه و حتی در کشور خودمون کتابهایی مثل کلیدر و جای خالی سلوچ به چه زیبایی خلوص عشق و ارزش اون رو بیان کردند . 
به هر حال بگذریم 
هَپی وَانتایز دی 
پی نوشت : پیشنهاد میکنم در این ولنتایز دی به اهنگ الکی از محسن نامجو هم گوش دهید 

پی نوشت نا مربوط: به من ایراد گرفته شده بودکه سبک نوشتارم مقداری گیج کننده و پر از کلمات قصار هست . سعی کردم این موضوع رو حل کنم.  آیا موفق بودم به نظرتون ؟

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 10:02 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

خیلى مرسی بابت لینگ آهنگ
.آقای معتمدی علاوه بر صدای موزون،
شخصیت شونم میزان و
موزون هست...

از آقای نامجو،دعای مجیر گوش کردم،
خیلی دوست داشتم

ممنون از شما
میگما این پست در مورد اهنگ و کلیپ تنها نبود

Baran پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 10:21 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،نبود.لطفا توجه کنید:خودتون فرمودین"به هرحال بگذریم"
مام گذشتیم دیگه

من یک تیکه کلام دارم بعضی مواقع کاربردی میگم مثل الان
دست ننه ام درد نکنه
اون بگذریم یک نقطه سر خط بود من مطلب نوشته بودم شما فقط رسیدی به بگذریم و گذشتی
اوکی یک صفر به نفع شما

بهامین جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 01:32 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

متاسفانه این روزا عمر عشق ها اصولا کوتاه ،چون نگاهشون به عشق اشتباهه.
عشق پاکترین و زیباترین واژه و احساس در دنیاس.


کلیپ و ترانه ابتدای پُست قشنگ بود.

درخصوص سوال اخر متن هم ،بنظر من جز ویژگی نوشتاری شماست و بنظر من گیج کننده نبوده.

به نظر من کار از نگاه اشتباه گذشته و شرایط وخیم تر هست
ممنونم از لطف و محبت شما

ŇãşíМ یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 08:16 ق.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

وای این کلیپه کوتاه خیلی خوب بود ^___^

مخصوصا که امسال هیچ تبریکی از کسی نگرفته بودم و خیلی کلیپه چسبید هرچند دیر دیدمش :) بازم مرسی


بله باهاتون موافقم عمر روابط کوتاه شده اما هنوز هم عشقای پاک و واقعی پیدا میشن خیلی از جوونا واقعا معنی عشق واقعی رو نمیدونن برای همین با تنوع طلبی دنبال عشق واقعی هستن..


و اینکه اونی که بهتون ایراد گرفته بود خیلی درس گفته بله بله خیلی روون تر مینویسید

خوبه که دوست داشتید
عشق واقعی وجود نداره
بله دستش درد نکنه همیشه تذکر میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد