آهنگ Sympathy از – Rare Bird

این اهنگ هر وقت گوش میکنم عجیب حالم تغییر میده

 گذاشتم روی وبلاگ . متن اصلی  و ترجمه اش در ادامه مطلب هست 

 دانلود آهنگ

 Sympathy

And when you climb
Into your bed tonight
And when you lock
And bold the door
Just think of those
Out in the cold and dark
Cause there is not enough love to go round

And sympathy
Is what we need
And sympathy
Is what we need
And sympathy
Is what we need my friend
Cause there is not enough love to go round
No , there is not enough love to go round

Now half the world
Hates the other half
And half the world
Has all the food
And half the world
lies down and others quietly starves
Cause there is not enough love to go round

And sympathy
Is what we need
And sympathy
Is what we need
And sympathy
Is what we need my friend
Cause there is not enough love to go round
No , there is not enough love to go round

****************************

همدردی

و وقتی از تخت بالا رفته

 داخل رختخوابت میشوی

ووقتی سرخوشانه

 در را قفل میکنی

فقط به اونهایی که

بیرون در تاریکی و سرما

هستند فکرکن

برای اینکه عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم دوست من

برای اینکه عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد

نه , عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد

الان نصف دنیا

از نصه دیگر متنفره

و نصف دنیا

تمام مواد غذایی را دارد

و نصف دنیا

دراز میکشد  و بقیه از گرسنگی میمیرند

برای اینکه عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم دوست من

برای اینکه عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد

نه عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد


نظرات 8 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 11:54 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

خوش اومدی اقا موسوی عزیز

Baran چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 08:07 ق.ظ

دست شما درد نکنه.منم از لحن وموسیقی این آهنگ خوشم اومد

خواهش میکنم

بهامین چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 01:54 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com


عالی بود ،عالی.

ممنون از شما

Baran چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 07:26 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام
اون لینگ رو نتونستم ببینم‌لطفا شما برام بنویسید،من معنی شعر رو براتون بنویسم.البته اگه شعر،شعر گیلکی باشه

دوباره فرستادم

Baran چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 08:25 ب.ظ

شرمنده.بخدا نتونستم ببینم.من اینستا و تلگرام ندارم.به گمونم اینستا باشه آره؟

ok

رضا احدی پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 10:47 ق.ظ http://takfarsh.blogsky.com/

سلام
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید.

سلام حتما
خوش اومدید

حریم پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 07:40 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com

مفهومش واقعا زیباست
مادر دنیایی زندگی میکنیم که جهان نابرابرنام داره جهانیکه فقط 20 درصد ازادمها مالک 80 درصد ثروت جهانند .
راستی کجای کار میلنگه .همه هم ازبشردوستی حمایت میکنندوالبته خیلی سخاوتمند میشوند منتها جلوی دوربینها ی لحظه ای .
واما عشق
عشق داره میمیره شاید هم تاحالا مرده
تو دنیای بدی داریم زندگی میکنیم
لا اقل سعی کنیم خودمون بدش نکنیم

من موافق این نابرابری هستم البته از جنبه دیگه ای و نه تنها جنبه ثروت
ما ادمهایی هستم به دور از عمل و پر از حرف ها و ایده های جالب
مهم اینکه عمل اتفاق بیافته که این درصدش کم هست
و قسمت دوم کامنتتون متوجه نشدم برای پست اخر هست یا همین پست ؟

حریم پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 10:22 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com

نصف دنیا

دراز میکشد و بقیه از گرسنگی میمیرند

برای اینکه عشق کافی وجود ندارد که همه را در بر بگیرد

و همدردی

چیزی هست که ما نیاز داریم

دقیقا برای همین پست بود .واژه عشق خیلی گستردست که اکثرا اشتباها تصور میکنن عاشقن بگذریم .
ممنون بابت توضیحاتتون .وخیلی ممنونم .درسته من همیشه دست به دعا برمی دارم ونمیخوام این نقطه اتصالم رو قطع کنم اما مطمن باشید ازتو حرکت ازخدابرکت شده سرلوحه زندگیم .گرچه تلاشم کمه ومیدونم کلی ایراد دارم اما دست به دعا برداشتن خالی فقط یه توهم پوچه .یادمه یکی تو بیو تلگرامش نوشته بود ."خدایا کمکم کن خب حالا گمشو برو تلاش کن"انگار یه شوک بود وجالب بود .منتظر نشستن وچشم دوختن به سقف که روزی سوراخ بشه وکلی ارزو برامون براورده بشه فقط یه قصه است یه قصه شبیه لالایی .
تشکر وسپاس از حضور شما

ممنون بابت توضیحات
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد