روستای کنگ

جمعه ای دیگر با اسی عزیز 

این دفعه روستای کنگ رو انتخاب کردیم . روستایی شبیه ماسوله با خانه های پلکانی در سی کیلومتری مشهد 

جزو جاذبه های گردشگری مشهد محسوب میشه . در واقع میشه گفت مشهد بجز حرم امام رضا طبیعت زیبایی هم داره اگر بدونید کجا برید 

برای آشنایی بیشتر با این روستا سری به لینک  زیر بزنید .   

معرفی روستای کنگ - مشهد

و اما چند عکس ، البته ببخشید که حضور و من و اسی فضای عکس رو خراب کرده 

  






نظرات 4 + ارسال نظر
Baran شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 12:10 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

درودو سپاس ،بابت معرفی این روستا.وهمین طور بابت تصاویر خیلی خوببرای شما و آقای اسی ایام خوب و خوشی رو آرزومندم و
امیدوارم سالیان سال این گشت گذارهاتون ادامه داشته باشه....

باور تون میشه؟تاحالا ماسوله نرفته باشم؟البته قلعه رود خان رفتم.ولی ماسوله نرفتم
احساس میکنم،این روستا عطربوی روستایی خودش رو حفظ کرده.خوشمان آمد

خوشحالم ک دوست داشتید / سعی میکنم اینجا جاذبه ها رو معرفی کنم ک دوستانی ک مشهد میان سفرشون خلاصه به حرم و مراکز خرید خلاصه نشه
این داستان ماسوله نرفتن شما هم مثل داستان جنگل نرفتن من بود که دو سال اونجا بودم یکبارهم جنگل نرفتم
اره تقریبا شکل روستایی شو حفظ کرده

ŇãşíМ شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 12:29 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

اینجارو من چند بار رفتم

خیلی خوبه.. نغندرم خوبه..

خوش به حالتون

چه عجب یک جا رفته بودید شما

بهامین شنبه 20 بهمن 1397 ساعت 03:52 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

ممنون بابت معرفی این روستا و منطقه قشنگ گردشگری و تصاویر قشنگ این پست :)

چقدر مکان هست ،که من نرفتم و حتما باید برم ببینم.
روستای گنگ هم باید اضافه کنم به این لیست.
همیشه به تفریح و داشتن روزای قشنگ.

اطراف مشهد کوه زیاد گرفته و این موضوع باعث شده که همچین روستاهایی داشته باشه
والا تنها کاری که ازم برمیاد فعلا همین گردشه
البته یک جوری دارم ذهنم از یک سری مسائلی که دوست ندارم بهشون فکر کنم دور میکنم

حریم دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 07:54 ق.ظ http://harimeasemani.blogsky.com

سلام از طریق وبلاگ مادرباران وب شمارو دیدم وازخوندن مطالبش لذت بردم .
موفق وموید باشید .طبیعت زیبای مشهد ومناظر زیبایش گوارای وجودتان

ممنون از لطف شما و حضورتوم امید به اینکه حضورتون دوام داشته باشه
باز هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد