از اینها میخوام

از این مدل دو نفرها میخوام بقیه مدلها نه 

می دونم که رخ دادنش  اتفاق خیلی عجیبی هست 

یعنی توی ایران میشه به نسبت استان ها، درصد رخ دادن یک همچین دو نفره ای رو حدس زد 

مثلا استان خراسان کمتر از یک درصد احتمال داره من با یک همچین دختری آشنا بشم 

دختری که به قول یکی از دوستان فارق بشه از این اسارت و ترس، همراه بشه و بریم 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 07:43 ب.ظ http://maryamaneh2.blogsky.com

دیگه دارید خیلی بدبینانه نگاه میکنید به قضیه. زمان دانشجویی من دخترهایی از خراسان بودند که به مراتب از این خانم شجاع تر ، جسورتر، همراه تر
این دخترها هستند ولی چقدر شرایط جامعه و خانواده اجازه همراهی میدهند؟

بدبیانه نگاه میکنم با این فرض که اشتباهی با کسی همراه نشم که بعد یک مدت نباشع
اون زمان شما بود ولی الان نه ، معنی جسارت و جسوری و همراهی تغییر کرده
و مشکل همین تغییر مفاهیمه
شرایط خانواده هم موضوعی که باید در نظر گرفت واقعا

ŇãşíМ دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 08:44 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

خدا قیمتتون کنه :)

ممنون

ŇãşíМ دوشنبه 15 بهمن 1397 ساعت 08:45 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

خخخخ فک کنم کامنت قبلی اشتباه تایپی داشت :))

"خدا قسمتتون کنه" مد نظرم بود :))

بله من ممنونم از شما

بهامین سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 12:02 ب.ظ

امیدوارم چنین اتفاقی رخ بده واستون و از اون روز بیاین و بنویسید برای ما...

آدمها گاهی شبیه مغناطیس اهنربایی عمل میکنن و جذب میکنن ایده ال خودشون را

موقع رویا و خیال اینده ، نشدن و نرسیدن را کنار بزارید و فقط به محقق شدن فکر کنید.

بهترین ها آرزو میکنم واستون.

ممنونم از شما بایت این دعای زیبا و جملات اثربخش
امیدوارم ک اتفاق بیافته

Baran چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 07:58 ب.ظ

آرزومندِ
آرزوهای خوب شما هستم....ان شاءالله این اتفاق قشنگ رخ میدهد...

ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد