احوالات درونی

از این فریاد
تا آن فریاد
سکوتی نشسته است.
لب بسته
در دره های سکوت
سرگردانم.
من میدانم
من میدانم
من میدانم


دفتر یادداشت را برداشتم و چند خطی نوشتم  در مورد هیجان های دهه دوم زندگیم که نرم نرمک دارم به روزهای آخرش نزدیک می شود اما نتونستم ادامه بدم . سررسید قدیمی را برداشتم و در صفحاتش به این شعر از شاملو رسیدم و به نظرم اومد که اینجا ثبتش کنم 

روز جمعه را با اسی گذروندم و به یکی از از روستاهای نزدیک مشهد رفتیم این چند عکس برای شما بخصوص دوتای اول 





نکته ای که لازم به بیان هست اینکه من چون فیدبک مناسبی ازتون در مورد عکسهای طبیعت گردی و کوهنوردیم  گرفتم این عکسها رو آپلود میکنم و هیچ قصد دیگری ندارم . از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون من این عکسها رو جای دیگه ای منتشر نمیکنم بخصوص در اینستاگرام . لینک پیج من در اینستاگرام در بالای همین صفحه هست خواستید برید چک کنید 

نظرات 5 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 01:36 ب.ظ

جنبش شاخه ئی از جنگلی خبر میدهد...
و رقص لرزان شمعی
از سنگینی پا برجای هزاران جار...


تصویر و شعر عالی:درود و سپاس آقای مسعود عزیز
یک استکان چای
ومردی متفکر
در میان درختان و
جوی جاری....
عطرخوشی املت،
که به دره درختان سرازیر بود...


هرچه به ذهنم رسید نوشتم معمولا باد از روی تپه،عطر املت رو بر میداره می بره سمت پایین دست و
به سوی درختان....
دیدین؟چه مفسر شعر نویی هستم


+دایم در تفرج

ممنون از نظر مفسرانه شما
چه عجب دل ب مطلب دادید
ممنون

Baran یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 02:10 ب.ظ

عجب به جمال مبارک شما
واینکه؛احوالات درونی شما دایم در سکون و سعادت....

نه جدی میگم خیلی جای تعجب داره که شکا بلاخره یختون باز شد و نظر دادید
ممنون از شما

Baran یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 10:43 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

چه عرض کنم والا؟
دیگه چوب کاری نفرماییدو
به بزرگواری خودتون ببخشید

باشه میبخشم

ŇãşíМ دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 07:52 ق.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

عکسا عالی

خیلی مرسی

+حتی اگه از انتشار عکس ها منظور دیگه ای هم داشتید کسی ملامتتون نمی کرد.. اینجا وبلاگ خودتونه..صاحب اختیارید

ممنون گفتم ی وقت برداشت سو نشه

بهامین سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 10:05 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com/

چه عکس های زیبایی
بخار لیوان چایی
طبیعت زیبای زمستون با همه ی بی شاخ و برگ بودن درختان
ممنون بابت اشتراک عکسها
حس خوب عکسها را میشه حس کرد

ممنون از لطف شما
در مورد اشتراک عکسها دو دل هستم حقیقتش
البته من عکاسی بلد نیستم و اینها هنر اسی جان هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد