فرهنگ سازی آیا

سلام 

چند روزیی هست که در شهر مشهد چند اقای جوان در چهار راه های شهر پلاکارد به دست، ایستاده هستند و یک سری از تذکرهای رانندگی از قبیل کنترل سرعت و استفاده از حمل و نقل عمومی و از این دست پییشنهاد ها را به مردم نشون می دهند . 

نکته قابل توجه برای من اینکه این چهار یا پنج نفر ماسک روی صورت دارند . علت این کار برای من قابل درک نیست .

اگر قرار هست به اصطلاح در ترویج فرهنگ رانندگی کاری انجام بشه، این ماسک های زشت و به نظر من زننده چیه که روی صورت گذاشتند. 

لباس هایی هم که به تن دارند هم شبیه بادگیر هایی هست که دوستان پیک موتوری استفاده می کنند و به نظر نمیرسه پوشش مناسبی واسه این تبلیغ و این کار هست 

در شهر مشهد ایده های خلاقانه از این دست زیاد هست . مثلا شهرداری مشهد اجازه نمیده که برای تبلیغ اجرای تائتر های این شهر از بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده بشه و اومده در تمام این بیلبوردها بنرهایی با محتوای " بخند ، با لبخند تو شهر زیبا می شود "  نصب کردند . اینجا شهری پر از ادم هایی که سطح دارمد پایینی دارند و در حاشیه های شهر زندگی میکنند. . شما  می تونید تصور کنید که چه برداشت هایی نسبت به این تبلیغ نه چندان جالب می شود. 

در شهر شما از این دست فرهنگ سازی ها   هست 

موافق اون دوستان پلاکارد بدست هستید یا نه ؟ عکس شو پایین میذارم 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 11:42 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

من تا بحال با چنین کاری ،برخورد نداشتم.
بنظر من ،فرهنگ سازی بد نیست اما یونیفرم جالبی نداشتن این دوستان و اینکه ترویج این‌فرهنگ میتونه به طرق دیگه هم ایجاد بشه.

چه بد که تبلیغات تائتر ها روی بیلورد ها شهر قرار نمیگیره...

کلا شهرداری مشهد و مسولین این شهر تصمیمات عجیبی میگردند

اون پلاکارد دست گرفتن واسم جالب بود اما اون لباس و اون ماسک اصلا قابل درک نیست واقعا برای من

آی دا چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 07:04 ب.ظ http://inthemoon.blog.ir

امیدوارم ناراحت نشین اما نمی دونم چرا همیشه وحشت داشتم از اینکه مشهد زندگی کنم.
واقعا نمی خوام قضات کنم اما همیشه مشهد و آدم هاش رو خیلی خیلی مذهبی و با افکار بسته می بینم.
و یه تصویری هم تو ذهنم هست که مردهاش چند همسره هستن!
همش دارم تلاش میکنم این تصورات ازم دور شه اما موفق نمیشم!
اینایی که گفتم تا چه حد درسته؟

نه ناراحت نمیشم اتفاقا خوشحال شدم
مشهدی جماعت چند رو هست و نگاهش به شخص اینکه چه سودهایی براش داره
نگاه ابزاری دارند . ادمهای ظاهرا مذهبی هستند
مشهد و خراسان متاسفانه ضعف فرهنگ شدیدی داریم و متاسفانه من زیاد دیدم مردهای از این دست
درصد زیادی این شکل هستند
اوج تاسف جایی که این موضوع در شهرستان های نزدیک مشهد هم سرایت کرده
از نظر اماری هم خراسان فکر کنم دومین استان از نظر طلاق هست

Baran چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 09:25 ب.ظ

من دو بار مشهد آمدم.همسایه روبه رویی مونم از تربت بودن و
بسی بسیارها شریف و دوست داشتنی.لهجه مردمان خراسان و هم دوست داریم.
چلو گوشت مشهد هم که
آهان؟ شوهر خاله ی عروس مون مشهدی هستن و
یه دختر کوچولوعه خیلی بامزه ای دارن و
یادمه دخترشونو صدا کردن و
گفتن؛تینا؟تینا.مُخُرُم تآ.بعد تینا زد زیر خنده وغش غش خندیدو منم خنده ام گرفت

سلام بر شما آقای مسعود عزیز و گرامی
حال تون چطوره؟
جای شما سبز دیشب رفته بودیم پیاده روی
کلی کاکتوس و گلدون دیدم و
یادتون کردم

ممنون از شما
خداروشکر که میزبان های خوبی داشتید
بله رستوران داران در مشهد چرخشون ب چرخه ماشالله
اون کلمه هم ب معنی خوردن هست
خدا رو شاکریم خوبم ممنون
چه یاد سبزی

مریم پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 07:03 ق.ظ http://maryamaneh2.blogsky.com

من نه روش و نه پوشش را خیلی نپسندیدم

ممنون از نظرتون
منم موافقم با شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد