چه باید کرد

یکی از جاهایی که من پیشتبانی می کنم یک هتل مثلا سه ستاره هست 

کلا کسی اونجا راضی نیست از مهمانها بگیر تا تمام کسانی که اونجا کار میکنند به هر نحوی 

امروز خیلی خودمو کنترل کردم که فحش ندم 

مدیرش بیشعور کارمندهاش بیشعورتر 

دختره پُر رو  منو مسخره میکنه 

من هیچ جوابی بهش ندادم . چند بار گفتم رفتارت رو کنترل کن اما کو گوش شنوا 

من به شخصه خیلی علاقه ندارم جوابشونو بدم و میگم بذار توی همین جهالتشون بمونن 

شما با این طور آدمها چطور برخورد  میکنید 

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 29 دی 1397 ساعت 09:33 ب.ظ http://maryamaneh2.blogsky.com

من با هر کسی مثل خودش رفتار میکنم

من این رو ترجیح نمیدم خیلی

بهامین یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 11:16 ق.ظ http://notbookman.blogsky.com

من هم سکوت را دربرابر چنین افرادی ترجیح میدم
این سبک افراد حتی ارزش اینکه عصبانی بشیم دربرابرشون ندارن
نادیده گرفتن چنین افرادی بهترین جواب واسشون

من هم تقریبا سعی میکنم همین رفتار رو داشته باشم

ŇãşíМ یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 11:34 ق.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

من سکوت میکنم.. چند بار سکوت میکنم و اگه برای بار چندم پیش بیاد توی موقعیت مناسب جلوی جمع ،جوابی به طرف میدم که دیگه جرات نکنه پاپیچم شه..

اتفاقا خیلی به اینجور موارد برخورد میکنم..
فرهنگ و شعورشون کمه طفلیا دست خودشون نیست..
خیلی باید مورد ترحم قرار بگیرن اینجور افراد.

شانس اورد که کارم تموم شد وگرنه میرسید به هموون برخورد بد

Baran چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 09:11 ب.ظ

چه دلیلی داره؟شمارو مسخره بکنه؟چرا؟چنین اجازه ای ب خودش میده؟
خوبی از حد بگذرد نادان...

دلیل تمسخر یک نفر از ضعف شخصیتی میاد
اره والا خوبی از حد گذشته .از چهره خندان من بررداشت سو میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد