تراوشات ذهنی در محل کار

همه آنهایی که در روزگاری پیش از این بودند چه بسا که زندگی شاد و بهتری داشته اند 

من به شخصه ترجیح می دادم در دوره های قبل تر زندگی می کردم  خیلی قبل ترها

  دوره شمشیر ، اسب ،  حمله  ، یورش 

دوره ای که به راحتی  از بین می رفتی ، هر لحظه امکان درگیری و  از دست دادن  جان آدمی وجود داشت . باید می جنگیدی تا بتوانی از خودت دفاع کنی

دوره حاضر هم از بین می رویم اما نه جسما، بلکه روحی سقوط می کنیم و وقتی روح رو ببازی دیگر تمام هست 

من نمی دانم غذای روحم دقیقا چی هست و چه باید کرد 

بهترین مزیت گذشته سادگی است . سادگی در همه چیز ، سادگی  دنیا و اجزای تشکیل دهنده این دنیا 

من آدم این پیچیدگی حال حاضر دنیا نیستم . ذهنم توان تطابق با این پیچیدگی را تا به الان  بدست نیاورده است 

هر چه بیشتر هم به سمت آینده می رویم تطبیقی دیده نمی شود . ....


پی نوشت : ناتمام 

نظرات 2 + ارسال نظر
حبیب پنج‌شنبه 6 دی 1397 ساعت 11:14 ب.ظ http://dastannevisg.blogsky.com

جالب بود

ممنون از شما حبیب عزیز

بهامین جمعه 7 دی 1397 ساعت 02:35 ق.ظ

این پست ذهن منو به چالش کشوند
اینکه اگه این زمان نبودم دوست داشتم چه زمانی زندگی میکردم...
دوره پادشاهان هخامنش
اشکانی
یا...
بنظر من زندگی در هر برهه و زمانی هم شادی داره هم غم.
زندگی با همین نوسانات زندگی محسوب میشه.

نظر شما درسته
اما من بیشتر دنبال فاصله گرفتن از پیچیدگی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد