خرید کردیم چه خریدی

قصه از این قرار که عکس زیر واسه بنده 700 هزار تومن آب خورده 

اینها همینطور که از شکلشون  مشخصه لوازم کوهنوردی هستند . کوله پشتی ، دستکش پلار و کورتکس، گتر ، باتوم  ، دستمال گردن 

قیمت ها به ترتیب 430 ، 80 ،  70 ، 100، 20 

بله اینجوری هاست . کمر بنده شکست . 

دیگه همین ! 

دستکش ها دو پوش هستند یعنی دو تا هستند . یک لایه نازک تر که داخل قرار میگیره که بهش پلار گفته میشه  مزیت هاش  

1- بسیار گرم هستن

2- تا حدی سبک و کم حجم هستن
3- تا حدی در مقابل رطوبت مقاومن. در شرایطی که بارون نم نم بیاد یا برف مختصر، رطوبت به داخل نفوذ نمی کنه
4- اجازه تنفس به بدن می دن
5- در مقابل باد شدید بدن را به خوبی حفاظت می کنن

6- خیلی شیک هستن

لایه بیرونی  دستکش که کورتکس میگن کلا ضد همچی هست خلاصه بگم 

کاربرد  گتر  هم  اینکه روی پا و کفش بسته میشه که از نفوذ برف و گرد خاک به داخل کفش و لباس جلوگیری میکنه ، توی برف واقعا مفید . من به شخصه هفته پیش دوبار خیس شدم یخ زدم در صورتی که هوا سرد هم نبود 

تو این مدت کوله از همه مهم تر بود که از کوله دوستان استفاده می کردم . بقیه لوازم واسه فصل سرما هست . که واقعا لازمه  . قبل از این افزایش قیمت ها بصورت تصادی من یک کوله واسه دوستم خریدم 150 تومن از این بزرگتر اما الان قیمت ها رو ببنید . 

من دیگه حرفی ندارم تا مدتها 

در ضمن اینا رو خریدم که ی وقت منصرف نشم 


نظرات 7 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 10:42 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

خرید ها تون مبارکا باشه و
کوهنوردی هاتون بخیرو
خوشی و
قله هافتح کنید


اون قسمتِ"کلا ضد همچی هست خلاصه بگم"خیلی باحال بود

ممنون از شما
ایشالله که فتح کنیم
اره دیگه ضد همچیه

ŇãşíМ پنج‌شنبه 15 آذر 1397 ساعت 07:36 ب.ظ http://nasimeshqjonun.blogfa.com

مبارک باشه :)

امیدوارم با دل خوش ازشون استفاده کنید :)

والا مبارک هست که ولی
من هنوز کمر راست نکردم

حریم جمعه 16 آذر 1397 ساعت 01:58 ب.ظ http://harimeasemani.blogsky.com/

سلام عرض ادب
مبارک است
ولی خب از این عکسا نزارین یه جوونی مییاد وبلاگتون حسرت به دل میره ها یهو برف وسنگریزه از زیر پاتون قل خورد خدای نکرده بدونین مال همون حسرته
نگران نشین جماعت حسرت خورا بیخود میکنن حسرت بخورن پاشن برن تلاش کنن ازبیکاری وبیعاری که نمیشه به جایی رسید
الهی که تمام جوونهای مملکتمون عاقبت بخیر وشاد باشن

ممنون که سر زدید
والا این قصه ادامه داره و عکس ها و فیلم ها هم میاد وسط
کار دارم هنوز

گلی جمعه 16 آذر 1397 ساعت 07:37 ب.ظ http://delneveshtehay.blogsky.com

امان از این قیمت های سر به فلک کشیده...
کوهنردی همیشه برام جذاب بوده ولی تا حالا نشده برم.

من علاقه ای قدیمی داشتم و یهویی شد که ورود کردم
هرچی بیشتر میگذره علاقه ام بیشتر میشه

بهامین جمعه 16 آذر 1397 ساعت 08:16 ب.ظ http://notbookman.blogsky.com

مبارک خریدهاتون

منِ علاقمند به کوهنوردی زمانی که تصمیم بگیرم حرفه ای دنبال کنم باید همه این وسایل بخرم.


امیدوارم همیشه با سلامتی و سختی کم ،همه قله ها را فتح کنید^.^

ممنون از شما

موضوع همینه اگه واقعا همچین تصمیمی داشته باشید به لوازم نیاز پیدا میکنید بخصوص در فصل زمستان
به نظر من کوهنوردی فقط زمستون
موفق باشید

Baran سه‌شنبه 20 آذر 1397 ساعت 08:50 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام و عرض ارادت
ممنون از لطف تون؛خوشحال شدم و
تصاویر دوست داشتم؛بسیار ممنون و مچکر
واما ،خیلی ببخشید که ،توی چالش نمی تونم شرکت کنم،برای اینکه قبل ترها دوستان آمدن ودعوت کردن و
منم قبول نکردم؛والان اگه شرکت کنم...خدای نکرده دلخوری پیش میاد...
وازشما بابت دعوت ممنونم و
بابت شرکت نکردن شرمنده و
عذرخواهی میکنم.برماببخشایید

همیشه داشتن یک روش ثابت در برخرود با مسایل و یا انجام کار و یا خواسته ای خوب نیست
شما شرکت میکردید بهتر بود

گرچه واسه من این قابل قبول نیست
و من الله التوفیق

سحر دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 11:33 ب.ظ http://roya-94.blogsky.com/

میگن کوه خاصه ادماشم خاص
حال خوبی دارع
من نرفتم دلمم نیخاد ینی کلا میگم الان سقوط میکنم بعدشم پا درد دارم

ولی خوش بگذره ورزشکار
دیگه همه چی گرون شده دیگه
بقول پرویز
یانی من رژمو ۱۳اینا میخریدم شده ۴۵
من برم سر کار یه همچین خرجی میکنم یه چن تا وسیله قوقولی میخرم براخودم تو فکرشم
یه ۷۰۰خرج میکنم

در مورد کوه عموما تصور همینه ولی نباید ترسید و تجربه کرد
تجربه اش هم برای هر ادمی متفاوته
من به شخصه میرم تو اون ارتفاع ک یکم خلوت کنم با خودم دور بشم از زندگی روزمره
ایشالله بخرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد