نقاشی که دوست دارم که حال منو اساسی ترکوند

امشب یک اتفاق خیلی خوب افتاد  

داستان از این قرار که  بنده حقیر از اونجایی شدیدا علاقه خاصی به مجموعه هنر دارم و بخصوص نقاشی

چند وقتی میشه حدودا شش ماه که دنبال  یک نفر نقاش خوش ذوق می گشتم که این تصویر بکشه و این جستجو از شهر خودمون تا تهران حتی کشیده شد. البته به قول گفتنی آب در کوزه و ماه گرد جهان می گشتیم

من یک دختر دایی پریشون حال دارم که در حال تحصیل در رشته گرافیک و البته منظور دوره متوسطه هست . با افت و خیری که پیش ما اتفاق افتاد  و دیدن نمونه کارهاش بهش توصیه کردم  که کارشو جدی بگیره چرا که واقعا استعداد شو داره

امشب اون تصویر کشیده شد و توی دستام بود و من خیلی خوشحالم

سپردمش واسه قاب گرفتن و در اولین فرصت عکس قاب گرفته شده شو اینجا میذارم 


مرسی دختر دایی واقعا مرررررررررررررررررررسی


نظرات 3 + ارسال نظر
ایران دخت پنج‌شنبه 29 مرداد 1394 ساعت 11:44 ب.ظ http://DELNEVESHTEHAYEDELEMAN.BLOGSKY.COM

خیلی زیباست............

لطف دارید

Bluish جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 03:11 ب.ظ http://bluish.blogsky.com

این همون تابلوئیه که دختردائیتون کشیدن؟ خیلی خوبه

این تصویر اصلی هست ولی تالبو که دختر داییم کشیده به زودی اینجا میذارم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 09:01 ب.ظ

خب چرا الان دیدم پست جدیدتو :)))
همونطور که تو اینستا گفتم نقاشی خیلی قشنگیه...

Thanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد