تغییرات درونی و برونی

جالب ترین موضوعی که برای من پیش اومده عوض شدن هست
عوض شدم ها عوض ---- کلا زیر و رو شدم . و چه خوبه حالم .
دیگه ذهنم درگیر چراهای بی دلیل نمیشه . در واقع مسله اینه که سرم به سنگ خورده
امان از دست خدمت مقدس سربازی ُ به قول یکی از دوستا مردتر شدم .
وقتی مکان زندگی ات عوض میشه (مثلا میری یک شهر دیگه ُ  یا میری خدمت و یا ... ) ُ این تغییر مکان اثرات جالبی میتونه به روی ادم داشته باشه
فضای خدمت طوری بود که مهم ترین دارایی منو ( شخصیت )  ازم گرفت . و جالبش این بود که من وقتی خودمو یک خورده جمع کردم تصمیم گرفتم با از دست دادن شخصیتم مبارزه کنم و البته نشد و من عوض شدم .
همیشه باخودم میگفتم من شخص واقع گرایی هستم و یادمه یکی از دوستام کتاب "صید قزل آلا در امریکا " بهم هدیه داد که روش نوشت "تقدیم به دوستی که میخواد واقع گرا باشه ولی نمیتونه"ُ  الان که می سنجم میبینم راست می گفت من واقع گرا نیستم ولی آلان با واقعیت زندگی روبرو شدم .
این روزا شادترم ُ خیلی راحت می خندم ُ رفتارم باحال شده و کلی تغییر دیگه

نظرات 1 + ارسال نظر
سایه جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 10:43 ب.ظ http://saaye.blogsky.com

چه عالی..
یعنی منم باید برم سربازی؟


راستی خوش آمدید..اتفاقی این صفحه رو باز کردم و کلی شگفت زده شدم

نه نرو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد