پاییز بی رنگی

می شود باران شد 

                         بارید

بر ترنم نسیم تو 

            در این پاییز بی رنگی 


نظرات 13 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://ro0oz.blogsky.com

چرا پاییز بی رنگی؟!

پاییز سلطان فصلهاست



سلطان باشد
اما بی رنگ ست

آنا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام
منو بخون
حتما لذت می بری


چقدر احساسات شکننده شده مسعود
از من کمکی بر می یاد ؟

احساسات شکننده؟
احساسی نمونده تو که بهتر میدونی

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

ترس من از گم شدن نیست

چند وقتیست

هر چه می گردم

... هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم


نگاهم اما


گاهی حرف می زند


گاهی فریاد می کشد


و من همیشه به دنبال کسی می گردم


که بفهمد یک نگاه خسته


چه می خواهد بگوید...
_________________
راستی اهنگ وبلاگ رو دوست داشتم

شنونده نیست
کم شده این روزا

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

تو زیر همه چیز زدی،

و من

فقط

زیر

گریه...

مگر چیزی بود!

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

پس چرا شعری که برات نوشته بودم تایید نکردی

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

نمی دانی چه خفقان کشنده ای دارد

این بغض فروخورده لعنتی

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:25 ب.ظ

از مهــر کـه نـه ..


پاییــــز از *"بـی مهـــری" شـــروع میشــود ...!

مهر دل میخواهد
دل نداشته را سخنش نگویند

آنا پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

چای هایت را تلخ نخور!

یکبار نگاهم کن

میخواهم تمام قندهای دلم را برایت آب کنم

من کلا چایی نمیخورم

الهام جمعه 14 مهر 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com/

خودت به پائیز رنگ بده...
حتی رنگ دلتنگی...

واقعا میلی نیست

سلام
خوب دل منو سوزوندی که داری مشهد ها!!!! پررو
این آهنگه وب لاگت رو واسم میل کن
راستی اون ادرسه جایی هست که معرفی کتاب ی کردم قبلا اما الان تیکه های کتاب هایی که خوندم رو می نویسم
دوست داشتی سر بزن

تو خسته نشدی از مشهد ، تو پررویی
میتونی با idm دانلود کنی ، میل نمیکنم
چه عجب آدرس دادی

سایه جمعه 14 مهر 1391 ساعت 09:08 ب.ظ http://saaye.blogsky.com/

چقدر دلم باران خواست
خیس و خنک ، پر از تازگی

پاییز بی رنگی!چقدر این عنوان آشناست و البته دوست داشتنی

این عنوان از جایی برداشت نشده گرنه در گیومه می بود

دلم واسه اون ادمی که توی مشهد بودم تنگ شده
اینجا خودم نیستم
آهنگه رو گشتم پیدا نکردم
آدرسهاش فیلتر بود
بفرست دیگه
راستی من یه سری ایمیل با یاهوم واست می فرستم اونها رو می بینی نکنه اسپم بشن!!!!! زحماتم هدر برن یهو!!!!

میتونی از فیلتر شکن استفاده کنی
اینجا خبری نیست
اسپم نمیشه

فاطمه یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://ro0oz.blogsky.com

قشنگترین رنگها رنگ پاییزیست...

maybe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد